sreda, 18. julij 2007

Pakiranje

Benjamin naprej hvala za blog.

Ura kaže nekaj čez 21.30 in jaz na veliko razmišljam, da bi jo s cimrom mahnila v Mc'Donaldsa, namesto da bi se ukvarjala s pakiranjem. Marko (cimer) me je tako že spraševal ali imam vse, ali še kaj rabim, ker trgovine so samo do 21.00 odprte, da sem se že malo zamislila, kdo kam odpotuje. Vesela sem za takšne prijatelje, ki imajo skrb, da vse poteka tako kot mora. Marko, če bereš tale blog hvala za vse in tudi hvala za prenosni disk, prišel nam bo prav.

Draga druščina, ki bomo čez par ur sedeli skupaj na letalu, vsi pri oknu seveda ;-) upam, da lepo pakirate in da ne boste česa pozabili doma. No, važno je da ste vi tam z osebnimi dokumenti, prtljaga bo že prišla za vami v primeru izgube.

Patricija

2 komentarja:

Benjamin pravi ...

:) Jaz odstopim svoj sedež ob oknu, če bi kdo želel gledati, kako se bodo tla oddaljila od nas ... No, sej, če se ga bo kdo branil, ga z veseljem nadomestim, da ne bo pomote.

Drugač pa - nekateri se še niso lotili pakiranja, tako da - lahko pričakujemo, da bo kaka reč pozabljena doma :) he-he-he.

No, upam, da imamo vsi vse, kar bomo potrebovali. Vključeno s posebnimi pakatki, ki smo si jih približno razdelili.

Pa prijetno noč!

Anonimni pravi ...

Sam vi ste si pa ta teden dni resno vzeli. Tomaz ze ve, kak je treba spakirat se za malo dlje. :)

pela